Strona główna   Galeria      Szukaj   Listy gatunkowe   OTOP   Testy   Atlas Ptaków   Forum   Użytkownicy   Rejestracja   Zaloguj   Regulamin   FAQ   UWAGA cookie!

¤ Wszystkie zdjęcia


Rybitwa rzeczna



Wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

« Wstecz - Dalej »

Nazwa polska ptaka: Rybitwa rzeczna
Nazwa naukowa ptaka: Sterna Hirundo
Nazwa angielska ptaka: Common Tern
Kategoria: Mewy, Rybitwy, Siewkowate
Data wykonania zdjęcia: 2009-08-09
Opis zdjęcia:
Wysłał: Marek Paluch
Wysłany: 2011-12-10, 19:14
Odsłon: 651
Komentarze: 15
Poleceń: 4
Wysłał: pol (251) @ 2011-12-10, 19:31
niezły połów


 
Wysłał: Amedos (939) @ 2011-12-10, 19:39
Powiem Ci tak ;) Fotka, bynajmniej dla mnie jest bardzo piękna, gdyby. Własnie, ona jest tak czysta ze ta krew na rybie aż burzy spokój tej fotki. Doskonale sobie zdaje sprawe z sytuacji w końcu to ich jedzenie, ale ja bym się zastanowił nad zakryciem tej krwi. Poprostu robi się wtedy extra fotka, bynajmniej dla mnie http://imageshack.us/f/84...ab2508f4f0.jpg/ tak na szybkiego polece bo mi się podoba ta biel


» Ostatnio zmieniony przez Marek Paluch 2011-12-10, 19:47, w całości zmieniany 2 razy


 
Wysłał: Marek Paluch (4723) @ 2011-12-10, 19:49
poprawiem linka bo po twojej edycji sie zmienil

twoja propozycja nie jest zla i tez mi pasuje
to co piszesz moze masz racje i odbior moze byc rozny
dla mnie bylo do przyjecia chociaz tez nie lubie krwi na fotkach ptasich jesli jest jej nadmiar



» Ostatnio zmieniony przez Marek Paluch 2011-12-10, 19:51, w całości zmieniany 1 raz


 
Wysłał: Amedos (939) @ 2011-12-10, 19:55
Zobacz na foty jastrzębi, tam jest pełno krwi. Ona wtedy jakoś nikomu nie przeszkadza. Przy białym ptaku ma to chyba jednak znaczenie. To taka moja luzna opinia. ;)


 
Wysłał: Marek Paluch (4723) @ 2011-12-10, 20:08
patrzac po naszej galerii to ta fotka jest do akceptaci nie ma duzo krwi a wiadomo ze to bandyta
http://fotoptaki.art.pl/a...hp?pic_id=10673



 
Wysłał: Wlodeks (5071) @ 2011-12-10, 20:28
Biel kojarzy się z "czystościA", może dlatego widok krwi tu się źle kojarzy,, Ale dla mnie nie ma jej aż nadto, by to powodowało negatywny odbiór, choć muszę powiedzieć, że propozycja Amedosa podoba mi się:-)) Ta fotka też, pol...


 
Wysłał: wodnik (1074) @ 2011-12-10, 20:34
Chyba minimalnie przepalona szyja, no a krew zwykła rzecz. To przecież nie pozowany do żurnala mody portret modelki tylko POŻERANIE ZABITEGO, nieco niżej ustawionego w łańcuchu pokarmowym osobnika.


 
Wysłał: Maciek111 (596) @ 2011-12-10, 22:04
Nic tylko polecić można!!!


 
Wysłał: PatrykO (877) @ 2011-12-10, 22:15
jestem za tym orginałem z krwią, naturalnie jest.


 
Wysłał: jacekg (336) @ 2011-12-10, 22:46
Rybitwa ze śniadaniem. Polecam.


 
Wysłał: fotosc (1309) @ 2011-12-11, 01:42
uwazam ze w fotografii przyrodniczej nie powinno stosowac sie takich trikow jak Amedos zaproponowal , a Ty Marek nastepnym razek kupuj ryby bez ran :)


» Ostatnio zmieniony przez fotosc 2011-12-11, 01:43, w całości zmieniany 1 raz


 
Wysłał: Marek Paluch (4723) @ 2011-12-11, 13:27
Sylwek nigdy nie steplowales ??
to co zrobil Amedos nie wydaje mi sie zeby bylo zle i nie powinno tak byc odbierane



 
Wysłał: PatrykO (877) @ 2011-12-11, 14:59
Panowie ta Rybka poprostu sobie biegała i przewruciła sie i zdarła sobie kolanko......


 
Wysłał: Krisforest (0) @ 2011-12-11, 19:07
Krew czy nie krew fota jest naturalna i to się ceni :)
Krew to życie i na co dzień też się ją ogląda.
Fota elegancka



 
Wysłał: wodnik (1074) @ 2011-12-12, 16:32
Ja tam rzeżnik nie jestem, to na codzień krwi nie oglądam i bardziej mi się ze śmiercią niż z życiem kojarzy. A ona, ta ryba, rzeczywiście na mydle mogła się poślizgnąć.


 
Sortuj:



Powered by Photo Album Addon 2.0.51 © 2002-2003Smartor

kontakt: galeria@ptaki-foto.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 34

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group designed by szpak