Strona główna   Galeria      Szukaj   Listy gatunkowe   OTOP   Testy   Atlas Ptaków   Forum   Użytkownicy   Rejestracja   Zaloguj   Regulamin   FAQ   UWAGA cookie!

¤ Wszystkie zdjęcia


Srokosz



Wszelkie prawa do tej fotografii są własnością jej autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie jej w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

« Wstecz - Dalej »

Nazwa polska ptaka: Srokosz
Nazwa naukowa ptaka: Lanius excubitor
Nazwa angielska ptaka: Northern Shrike
Kategoria: Wróblowate
Data wykonania zdjęcia: 2012-02-02
Opis zdjęcia:
Wysłał: Marek Paluch
Wysłany: 2012-02-02, 18:25
Odsłon: 1440
Komentarze: 22
Poleceń: 19
Wysłał: Marcin Stefańczyk (1488) @ 2012-02-02, 18:28
Super


 
Wysłał: fotosc (1309) @ 2012-02-02, 18:41
pol....


 
Wysłał: Amedos (939) @ 2012-02-02, 18:49
Widać piekne czerwone słonce ;) bardzo łądna fota ;)


 
Wysłał: Krzysztof S (330) @ 2012-02-02, 19:03
Dla mnie Twoje srokosze są przykładem jak należy "wydusić" temat jak się nadarzy.


 
Wysłał: Krzysztof S (330) @ 2012-02-02, 19:04
Aha w tym przypadku polecam autora za całą serię ze srokoszem;-)


 
Wysłał: Marek Paluch (4722) @ 2012-02-02, 19:09
Krzysztofie ja chce wydusic temat na wiosne mam nadzieje ze bedzie mi dane


 
Wysłał: pawelkreft (86) @ 2012-02-02, 19:10
wspaniale ;d pol


 
Wysłał: Tomek1982 (35) @ 2012-02-02, 20:09
Piękne Marku ;)


 
Wysłał: namsok (309) @ 2012-02-02, 20:26
pol


 
Wysłał: Tomek_K (247) @ 2012-02-02, 21:06
Ładnie,super temat i w dodatku dopracowany.Polecam.


 
Wysłał: Wlodeks (5070) @ 2012-02-02, 21:23
Wspaniałe srokosze pokazujesz:-)) pol..


 
Wysłał: Zbigniew Ostaniewicz (811) @ 2012-02-02, 21:44
Świetna srokoszowa seria, co jeden to lepszy. pol.


 
Wysłał: buteo (274) @ 2012-02-02, 22:38
zaje


 
Wysłał: slawekk (0) @ 2012-02-02, 23:12
Wypatrzyłem ostatnio tego jegomościa siedzącego blisko drogi . Daleko od domu więc z podchodu do niego sie zabiore, moze nie bedzie zbytnio plochliwy :0
Swietne ujecie :)
Z cztowni ?



 
Wysłał: Marek Paluch (4722) @ 2012-02-02, 23:46
bedzie trudno podejsc ale moze latwiej samochodem ?
z czatowni



 
Wysłał: Tomasz Kapala (382) @ 2012-02-03, 01:29
Swietne pol


 
Wysłał: damian2000 (428) @ 2012-02-03, 06:46
Najlepsze ujęcie srokosza jakie widziałem. Pol


 
Wysłał: sirkt (713) @ 2012-02-03, 20:34
Cudny srokosz. Dziś go widziałem w Bece pod krzyżem. Ale od widzenia do świetnej fotki bardzo daleko:-)


 
Wysłał: gzk_tmk. (738) @ 2012-02-04, 21:36
Polecam!!!


 
Wysłał: Piotr (2757) @ 2012-02-14, 13:16
POLECAM


 
Wysłał: mitech (51) @ 2012-02-14, 21:40
Super ujęcie:)
pol



 
Wysłał: Tomek1982 (35) @ 2012-02-15, 08:18
Piękne ty srokosze. Polecam


 
Sortuj:



Powered by Photo Album Addon 2.0.51 © 2002-2003Smartor

kontakt: galeria@ptaki-foto.pl

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 38

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group designed by szpak